środa, 1 kwietnia 2015

Wiersz

Heej!
Dzisiaj przychodzę z wierszem. Myślę, czy by nie zrobić przegródki na te wiersze. Sądzę, że będą one się pojawiać w większych ilościach niż sądziłam na początku.

                                                         ****

Dlaczego nie potrafisz tego zrozumieć?

Dlaczego nie potrafisz tego okazać?

Dlaczego nie możesz tego powiedzieć?

Może nie chcesz rozumieć,

Może nie chcesz okazać,

Może nie możesz tego powiedzieć?

Zabrakło Ci słów?

Możesz napisać to na kartce, dam Ci długopis, a Ty napiszesz dwa ważne dla mnie słowa.

Okażesz uczucie, którego tak pragnę, to którego od Ciebie oczekuję.

Lecz nie zmuszę Cię do niego.

Przyjdź proszę i z własnej woli powiedz, szepnij, wykrzycz. "Kocham Cię".

                                                   ****

Wesołego Prima Aprilis! Nabraliście kogoś? Ja nie, ale przejrzałam wszystkie żarty! Ma się ten talent. Mnie nikt nie wkręci, jak Freda i Geogre'a Weasleyów! Dziś nie tylko świętujemy Prima Aprilis ,ale także urodziny bliźniaków! Wznieśmy różdżki dla zmarłego Freda. /* <3

~~Śnieżka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy